Pytania i odpowiedzi dotyczące filtrów i wkładów BRITA

Ogólne

Po włożeniu nowego wkładu MAXTRA PRO, naciśnij i przytrzymaj przycisk start na urządzeniu BRITA METER przez około 6 sekund. Pojawienie się na wyświetlaczu 4 kresek i migającego komunikatu "OK" oznacza, że miernik BRITA METER został aktywowany, a wkład MAXTRA PRO filtruje prawidłowo.

Aby określić pozostałą wydajność filtra MAXTRA PRO, wystarczy spojrzeć na wartość procentową pokazaną na wyświetlaczu. Migające kropelki wody, które przesuwają się kolejno od góry do dołu wyświetlacza, wskazują na aktywny proces filtracji. Gdy ikona pustego filtra miga jako "NOWY", nadszedł czas na wymianę wkładu.

Wkład filtrujący należy wymieniać co najmniej raz na 4 tygodnie. W ten sposób można cieszyć się optymalną wydajnością wkładu BRITA.

Należy sprawdzić, jakiego rodzaju filtrów do wody używa się w domu. BRITA może zagwarantować "PerfectFit" tylko dla oryginalnych wkładów filtrujących BRITA.

Zarówno filtry MAXTRA PRO, jak i filtr MicroDisc zostały zaprojektowane z myślą o łatwej i szybkiej instalacji.

MAXTRA PRO:
Wystarczy napełnić dzbanek lub miskę wodą. Zanurz wkład MAXTRA PRO w zimnej wodzie i delikatnie wstrząśnij, aby usunąć wszelkie pęcherzyki powietrza. Włóż wkład do lejka dzbanka i dwukrotnie przepuść wodę przez filtr. Po wylaniu pierwszych dwóch litrów, wkład MAXTRA PRO jest gotowy do użycia.

MicroDisc:
Przed pierwszym użyciem MicroDisc należy umieścić go pod bieżącą wodą i lekko pocierać palcami po obu stronach przez około 30 sekund. Skutecznie usunie to luźny pył węglowy, który może być obecny.

Świadomość ekologiczna jest dla nas ważna! Dlatego od 1992 roku prowadzimy własny program recyklingu zużytych filtrów. Możemy jednak poddawać recyklingowi tylko filtry otrzymane od użytkownika. Dlatego zachęcamy do zwracania nam filtrów BRITA.
Niestety nie możemy zaoferować możliwości recyklingu we wszystkich krajach. Więcej informacji na temat lokalnych opcji recyklingu można znaleźć na naszej stronie internetowej www.brita.net/recycling. 

Filtry są zbierane lokalnie i transportowane do naszego zakładu recyklingu w Niemczech. Na naszej stronie internetowej www.brita.net/recycling można znaleźć szczegółowe informacje na temat recyklingu.

Nie. Wkłady BRITA nie mają na celu usuwania z wody fluoru. Pewne ilości fluoru występują naturalnie w wodzie z kranu, a niektóre zakłady wodociągów dodają go do niej. Wątpliwości dotyczące ewentualnej obecności fluoru w Państwa wodzie należy kierować do lokalnego zakładu wodociągów.

Wszystkie wkłady filtracyjne BRITA zapewniają wysoką wydajność filtrowania wody, jednocześnie skutecznie ograniczając ilość zanieczyszczeń typowych dla wody kranowej, które negatywnie wpływających na jej smak i zapach, takich jak chlor. Dodatkowo instalacja, aktywacja i przechowywanie wkładów filtracyjnych BRITA są bardzo proste.

Wkłady BRITA MAXTRA+:

Wkłady BRITA MAXTRA+ Pure Performance oraz Hard Water Expert zapewniają od 100 do 150 litrów świeżej, filtrowanej wody przez okres do czterech tygodni.  

Wkład MAXTRA+ Pure Performance zmniejsza ilość substancji, które mogą wpływać negatywnie na smak i zapach wody, takich jak chlor, związki chloru, zanieczyszczenia organiczne takie jak pestycydy, herbicydy i wybrane farmaceutyki – o ile występują w wodzie.  Wkład w mniejszym stopniu redukuje twardość wody – jest przeznaczony do wody miękkiej i średnio twardej.

Wkład MAXTRA+ Hard Water Expert zmniejsza ilość typowych substancji wpływających negatywnie na smak i zapach wody takich jak chlor i pochodne chloru. Dodatkowo skutecznie redukuje twardość wody (kamień) – wkład przeznaczony do wody twardej i bardzo twardej.

BRITA MicroDisc:

Kompaktowe i wydajne wkłady BRITA MicroDisc filtrują do 150 litrów wody (karafka) oraz do 60 litrów wody (butelki) przez okres do czterech tygodni. Innowacyjna technologia zatrzymuje niepożądane substancje, które negatywnie wpływają na smak wody (np. chlor), jednocześnie pozostawiając w filtrowanej wodzie minerały, takie jak wapń czy magnez.

Tak. Elementy składowe wszystkich wkładów BRITA posiadają atest dopuszczający je do kontaktu z żywnością i są całkowicie bezpieczne, nawet po przypadkowym połknięciu mieszanki filtrującej.

Po zużyciu wkład BRITA przestaje filtrować wodę. Jednakże wcześniej zatrzymane zanieczyszczenia nie przedostaną się do wody filtrowanej.

Najlepiej przechowuj  filtrowaną wodę BRITA  w chłodnym miejscu, np. w lodówce. Przede wszystkim nie powinna znajdować się w pobliżu źródeł ciepła, np. kuchenki. Ponadto chroń produkty BRITA przed bezpośrednim działaniem promieni słonecznych i spożyj wodę z dzbanka w ciągu jednego dnia.

W zależności od posiadanego systemu filtracji BRITA, wskaźnik BRITA METER, BRITA MEMO lub BRITA Smart Light monitoruje wydajność Państwa filtra. Więcej informacji można znaleźć w instrukcji obsługi.

Podczas procesu filtrowania może nastąpić nieznaczny wzrost zawartości potasu. Jednak jeden litr filtrowanej wody BRITA zawiera mniej potasu niż na przykład jabłko. W przypadku choroby nerek lub stosowania diety ograniczającej spożycie potasu z innych względów zalecamy skonsultowanie się z lekarzem przed użyciem filtra do wody.

Nie. Filtry do wody BRITA zawierające wymiennik jonowy i węgiel aktywny zmniejszają ilość substancji, które mogą negatywnie wpływać na smak i wygląd wody z kranu. Proces ten powoduje tylko częściową demineralizację wody. Woda destylowana jest z kolei całkowicie zdemineralizowana. Dlatego też filtrowana woda nie nadaje się do zastosowań wymagających wody destylowanej, np. w akumulatorach samochodowych.

Istnieją dwie kategorie twardości wody: twardość stała i twardość tymczasowa. Twardość stała nie wpływa na smak wody, ani działanie urządzeń kuchennych. Twardość tymczasowa wpływa na smak dań i napojów przygotowywanych na bazie gorącej wody. Ponadto powoduje ona osadzanie się kamienia w urządzeniach podgrzewających wodę, np. czajnikach, żelazkach parowych, ekspresach do kawy czy zmywarkach.

Zmniejszając twardość tymczasową wody, wkłady filtracyjne BRITA redukują ilość kamienia i substancji, które negatywnie wpływają na smak wody. Dzięki temu mamy do dyspozycji wodę o doskonałym smaku do przygotowywania gorących posiłków i dań na bazie wody, a także mniej kamienia w urządzeniach kuchennych.

Jeśli są prawidłowo przechowywane, wszystkie oryginalne wkłady BRITA można trzymać przez wiele lat. Odpowiednie przechowywanie oznacza temperaturę pomieszczenia od 1°C do 50°C i brak narażenia na bezpośrednie działanie promieni słonecznych lub innych źródeł ciepła. Wkład należy także przechowywać w oryginalnym opakowaniu.

Korzyści

Wszystkie filtry do wody BRITA zapewniają wysoką wydajność filtracji, jednocześnie skutecznie redukując szereg substancji, które mogą wpływać na smak lub zapach, takich jak chlor. Ponadto filtry do wody BRITA są łatwe w instalacji, konfiguracji i przechowywaniu.

MAXTRA PRO:
Filtr BRITA MAXTRA PRO zapewnia  150 litrów świeżo przefiltrowanej wody. Jego żywica jonowymienna redukuje zarówno twardość węglanową (kamień), jak i metale, takie jak miedź i ołów. Węgiel aktywny redukuje substancje, które mogą pogarszać smak, takie jak chlor i związki chloru. Można go uzywać do 4 tygodni.

MicroDisc:
Kompaktowy i wydajny BRITA MicroDisc filtruje do 150 litrów wody i działa do 1 miesiąca. Technologia zatrzymuje niepożądane substancje, które wpływają na smak wody, takie jak chlor, jednocześnie przepuszczając minerały, takie jak wapń i magnez.

Lepiej jest używać filtrowanej wody BRITA niż wody z kranu w żelazkach parowych, aby zmniejszyć osadzanie się kamienia. Jednak w przypadku większości żelazek parowych z aluminiową stopą zaleca się stosowanie wody zdemineralizowanej w celu uzyskania optymalnej wydajności. Przefiltrowana woda jest idealna do żelazek ze stopą ze stali chromowanej. Jeśli nie masz pewności, jaki rodzaj żelazka posiadasz, zapoznaj się z instrukcją obsługi lub skontaktuj się z producentem żelazka.

Dotyczy to filtrów do wody BRITA opartych na żywicy jonowymiennej i węglu aktywnym, np. filtrów MAXTRA PRO.

Woda z sieci wodociągowej jest ściśle regulowana i monitorowana, ale może zawierać substancje, które pogarszają jej smak i wygląd. Filtr BRITA może zmniejszyć:

  • twardość węglanową / kamień (jony wapnia i magnezu)
  • chlor i jego związki (jeśli jest obecny)
  • ołów i miedź

Przefiltrowana woda BRITA zapewnia Tobie i Twojej rodzinie idealną bazę do aromatycznych gorących napojów, takich jak kawa i herbata oraz do picia na zimno. Jest również idealna do gotowania i skutecznie chroni sprzęt AGD przed osadzaniem się kamienia.

Te zalety dotyczą filtrów do wody BRITA opartych na wymienniku jonowym i węglu aktywnym, np. MAXTRA PRO. Wyjątkiem jest filtr  MicroDisc oparty na węglu aktywnym. Został on opracowany jako mobilne i proste rozwiązanie do optymalizacji smaku zimnej wody gdziekolwiek jesteś. Pasuje do karafki z filtrem i butelek z filtrem.

Lepiej jest używać filtrowanej wody BRITA niż wody z kranu w żelazkach parowych, aby zmniejszyć osadzanie się kamienia. Jednak w przypadku większości żelazek parowych z aluminiową stopą zaleca się stosowanie wody zdemineralizowanej w celu uzyskania optymalnej wydajności. Przefiltrowana woda jest idealna do żelazek ze stopą ze stali chromowanej. Jeśli nie masz pewności, jaki rodzaj żelazka posiadasz, zapoznaj się z instrukcją obsługi lub skontaktuj się z producentem żelazka.

Dotyczy to filtrów do wody BRITA opartych na żywicy jonowymiennej i węglu aktywnym, np. filtrów MAXTRA PRO.

Woda z sieci wodociągowej jest ściśle regulowana i monitorowana, ale może zawierać substancje, które pogarszają jej smak i wygląd. Filtr BRITA może zmniejszyć:

  • twardość węglanową / kamień (jony wapnia i magnezu)
  • chlor i jego związki (jeśli jest obecny)
  • ołów i miedź

Przefiltrowana woda BRITA zapewnia Tobie i Twojej rodzinie idealną bazę do aromatycznych gorących napojów, takich jak kawa i herbata oraz do picia na zimno. Jest również idealna do gotowania i skutecznie chroni sprzęt AGD przed osadzaniem się kamienia.

Te zalety dotyczą filtrów do wody BRITA opartych na wymienniku jonowym i węglu aktywnym, np. MAXTRA PRO. Wyjątkiem jest filtr  MicroDisc oparty na węglu aktywnym. Został on opracowany jako mobilne i proste rozwiązanie do optymalizacji smaku zimnej wody gdziekolwiek jesteś. Pasuje do karafki z filtrem i butelek z filtrem.

Produkty BRITA pozwalają zmniejszyć ilość odpadów z tworzyw sztucznych oraz mają znacznie mniejszy ślad węglowy niż woda butelkowana. Jako firma chcemy wnieść swój wkład poprzez redukcję wpływu naszej działalności na środowisko do minimum, nieustannie się rozwijając.

BRITA MAXTRA+

To tylko węgiel aktywny z filtra BRITA. Zgranulowany węgiel aktywny jest wykonany z łupin orzechów kokosowych. Podobnie jak w przypadku wszelkich naturalnych produktów łupiny orzechów kokosowych mogą wykazywać naturalne różnice w jakości produktów. Może to czasem prowadzić do ścierania cząstek węgla i przenikania ich do filtrowanej wody. Przygotowanie wkładu do użytku zgodnie ze wskazówkami w instrukcji pomoże wyeliminować pył węglowy.

Aby zapewniać wysokiej jakości filtrowaną wodę BRITA wkład filtracyjny należy wymieniać w regularnych odstępach czasu.

Czas użytkowania wkładu zależy od jakości wody na danym obszarze oraz  rodzaju filtra. W zależności od rodzaju używanego wkładu należy go wymienić po 100 (MAXTRA+ Pure Performance) lub 150 litrach wody (MAXTRA+ Hard Water Expert).

W celu zachowania optymalnej filtracji wkład filtrujący należy wymieniać co najmniej raz na cztery tygodnie.

Nie. To zupełnie normalne. Kwestia tego, czy wkład jest wilgotny czy suchy, nie ma wpływu na jego wydajność.

A) użyłeś nieoryginalnego wkładu BRITA MAXTRA

B) wkład MAXTRA nie został dokładnie włożony do dzbanka filtrującego. Dociśnij wkład mocniej, w dół lejka i spróbuj ponownie. 

Nie, dzbanek nie jest zepsuty! Hałas jest wydawany przez zawór w lejku, który potrzebuje miejsca, by się poruszać. Nie ma powodów do obaw. Pozwala to zapewnić, że cała woda z kranu jest dokładnie przefiltrowana przez filtr BRITA. Zmodyfikowaliśmy lejek, który teraz zapewnia idealne dopasowanie wkładów filtrujących BRITA. Teraz masz pewność, że cała woda jest niezawodnie przefiltrowana przez wkład MAXTRA+. 

Dotychczasowy uniwersalny wkład MAXTRA+ został zmodyfikowany w oparciu o najnowsze badania rynku, które pokazały różne zwyczaje w konsumpcji wody filtrowanej. Efektem tej modyfikacji jest zastąpienie jednego wkładu dwoma nowymi wkładami – które lepiej odpowiadają na indywidulane potrzeby naszych klientów. Zmiany mieszanki filtrującej znajdującej się wewnątrz wkładu pozwoliły na uzyskanie lepszych efektów filtracji wybranych zanieczyszczeń.

Wkład MAXTRA+ Pure Performance  został zaprojektowany z myślą o osobach pijących dużo wody – szczególnie na zimno. Mieszanka filtrująca Pure Performance została wzbogacona o większą ilość węgla aktywnego. Dzięki temu zapewniamy redukcję nie tylko typowych zanieczyszczeń występujących w wodzie kranowej jak chlor, ale również takich jak pestycydy, herbicydy oraz wybrane farmaceutyki. Nowy wkład Pure Performance pozwala zachować w wodzie więcej minerałów. Rekomendowany do wody miękkiej i średnio-twardej.

Wkład MAXTRA+ Hard Water Expert rekomendowany jest dla osób, których głównym problemem jest woda twarda. Filtr redukuje oczywiście zanieczyszczenia typowe dla wody wodociągowej wpływające na smak, zapach i przejrzystość wody. Zwiększona zawartość wymiennika jonowego skutecznie redukuje osadzanie się kamienia w czajniku i ekspresie do kawy. Polecany  do wody bardzo twardej.

Jeśli ma Pan/i twarda wodę rekomendujemy stosowanie filtra MAXTRA+ Hard Water Expert. Filtr ten o 50% skuteczniej redukuje twardość niż filtr MAXTRA+ Pure Performance.

Wkład pozwala przygotowywać smaczne zimne i gorące napoje. Polecany jest szczególnie do wody miękkiej i średnio-twardej.

Dwa nowe wkłady: MAXTRA+ Pure Performance oraz MAXTRA+ Hard Water Expert koncentrują się specyficznych problemach związanych z wodą kranową, dzięki czemu  precyzyjniej odpowiadają na potrzeby konsumentów. Wraz z ich wprowadzeniem wkład MAXTRA+ Universal został wycofany z rynku.

Nasi inżynierowie dążą do opracowania najlepszych możliwych rozwiązań stale podnosząc jakość naszych produktów. Dlatego opracowali system PerfectFit, który zapewnia idealne dopasowanie filtrów BRITA, dzięki czemu są one w stanie skutecznie przefiltrować całą wodę z kranu. Woda przepływa przez filtr tylko wtedy, gdy wkład MAXTRA+ jest prawidłowo zainstalowany.

Mieszanka filtrująca wkładów MAXTRA+ zawiera węgiel aktywny i żywicę jonowymienną. W zależności od typu filtra proporcje i ilości tych dwóch składników różnią się. Węgiel aktywny zmniejsza ilość substancji, które mogą wpływać negatywnie na smak i zapach wody, takich jak chlor, związki chloru, zanieczyszczenia organiczne takie jak pestycydy, herbicydy i wybrane farmaceutyki – o ile występują w wodzie kranowej. Żywica jonowymienna zmniejsza twardość węglanową wody (kamień) i zawartość metali, takich jak miedź i ołów, które mogą być obecne w skutek korodowania rur w instalacji wodociągowej.

BRITA MicroDisc

Zużyte filtry do wody BRITA MicroDisc można wyrzucić do kosza z odpadami komunalnymi. Filtry do wody MicroDisc BRITA zawierają dużą ilość składników pochodzenia biologicznego, jednak niewielka ich część nie jest pochodzenia biologicznego, w związku z czym nie nadają się do kompostowania.

Wprawdzie butelki i karafki filtrujące BRITA wykorzystują ten sam filtr, to sama metoda filtracji jest inna.

Karafki filtrujące BRITA oferują system filtracji grawitacyjnej, który polega na dłuższym czasie kontaktu zanieczyszczeń z węglem aktywnym, co zwiększa wydajność i żywotność filtra. Filtry MicroDisc BRITA zapewniają filtrację do 150 litrów wody.

W przypadku butelek filtrujących BRITA, woda filtrowana jest podczas picia. Zasysanie wody przekłada się na zwiększenie natężenia przepływu i skrócenie czasu jej kontaktu z węglem aktywnym. Filtry MicroDisc BRITA zapewniają filtrację do 60 litrów wody.

Filtry do wody MicroDisc BRITA wykorzystują technologię Pure-Taste-Technology, która skutecznie odfiltrowuje niekorzystne substancje, jednocześnie zachowując wartościowe minerały. Najważniejszym składnikiem filtrów do wody BRITA MicroDisc jest drobnoziarnisty węgiel aktywny wykonany z naturalnych łupin orzecha kokosowego, które mają wysoce porowatą strukturę. Ma ona bardzo dużą powierzchnię wewnętrzną zawierającą miliony drobnych porów, które wychwytują i blokują niepożądane substancje, takie jak chlor i inne substancje wpływające negatywnie na smak oraz mikrocząsteczki (≥ 15 μm). W celu nadania filtrom MicroDisc BRITA stałej postaci niezbędna jest włóknina oraz niewielka ilość substancji spajającej, która wiąże granulowany węgiel aktywny. Wszystkie składniki tych filtrów uzyskały atest dopuszczający do kontaktu z żywnością.

W celu uzyskania optymalnej wydajności i higieny zalecamy wymianę filtra do wody MicroDisc BRITA po 4 tygodniach.

1. Zeskanuj smartfonem kod QR z opakowania.

2. W kalendarzu pojawią się powiadomienia o wymianie wkładu co 4 tygodnie. Wystarczy dodać je do swojego kalendarza. Od tej chwili kalendarz będzie przypominał o konieczności wymiany filtra co 4 tygodnie.

Przed pierwszym użyciem filtra do wody BRITA MicroDisc  dokładnie przepłucz obie strony dysku pod ciepłą bieżącą wodą przez ok. 30 sekund, aby usunąć ewentualne drobinki kurzu z węgla aktywnego.

Na początku używania filtra do wody BRITA MicroDisc woda może przepływać przez niego wolno, ponieważ nie osiągnął on jeszcze optymalnego przepływu wody. W celu poprawy przepływu można zamoczyć MicroDisc w ciepłej wodzie na jedną minutę.

Tak, minerały mogą przedostawać się przez filtry do wody MicroDisc BRITA. Filtry służą do filtrowania niepożądanych substancji (np. chloru, mikroskopijnych cząsteczek i śladowych zanieczyszczeń), jednocześnie pozwalając na przenikanie przez nie minerałów (np. wapnia i magnezu).

BRITA MAXTRA PRO

Gdy filtr BRITA jest pełny, po prostu przestaje filtrować. Zanieczyszczenia nie przedostają się z powrotem do filtrowanej wody.

A) Nie użyto oryginalnego filtra BRITA MAXTRA PRO.
B) Filtr MAXTRA PRO nie został całkowicie włożony do dzbanka. Wciśnij filtr nieco mocniej do lejka i spróbuj ponownie.
C) Wkład MAXTRA PRO nie został przygotowany zgodnie z instrukcjami na opakowaniu.

Aby zawsze cieszyć się świeżo przefiltrowaną wodą z urządzenia BRITA, należy regularnie wymieniać wkład filtrujący.

Wydajność wkładu filtrującego zależy od jakości lokalnej wody. Jeśli twardość wody z kranu wynosi 10-12° dH, wkład filtrujący należy wymieniać po 150 litrach wody. Jeśli woda jest twardsza lub zużycie wody jest większe, wydajność filtra zostanie odpowiednio skrócona.

Wkład wymienny należy wymieniać co 4 tygodnie.

BRITA PerfectFit zapewnia, że filtr BRITA idealnie pasuje do dzbanka filtrującego BRITA, dzięki czemu może niezawodnie filtrować całą wodę. Woda będzie przepływać przez dzbanek tylko wtedy, gdy filtr BRITA MAXTRA PRO jest dobrze i prawidłowo włożony.

Jest to po prostu węgiel aktywny z filtra BRITA. Granulowany węgiel aktywny jest wykonany z łupin orzecha kokosowego. Jak wszystkie produkty naturalne, łupiny orzecha kokosowego podlegają naturalnym wahaniom jakości. Czasami prowadzi to do przedostawania się drobinek węgla do filtrowanej wody. Przygotowanie filtra zgodnie z opisem w instrukcji obsługi dzbanka powinno pomóc wyeliminować pył.

W BRITA nieustająco pracujemy nad udoskonalaniem naszych produktów. Dział Badań i Rozwoju rekomenduje wydajność obydwu filtrów na poziome 150 l. Taka wydajność filtra zapewnia dostep do smacznej, świeżej wody bez konieczności kupowania wody w jednorazowych butelkach.

Filtr MAXTRA PRO Pure Performance jest idealny do codziennego filtrowania wody z kranu. Polecany jest dla osób lubiących pić wodę oraz zimne napoje na bazie wody. W przypadku przygotowywania aromatycznej kawy i herbaty sprawdzi się w miejscach z miękką wodą lub w małych gospodarstwach domowych. 

Nasz certyfikowany materiał pochodzenia biologicznego składa się z pozostałości z przemysłu spożywczego, np. z rafinacji oleju roślinnego. Surowce roślinne, które nie nadają się już do spożycia, są zbierane z przemysłu spożywczego i restauracji.

Filtry do wody MAXTRA PRO to ulepszone pod wieloma względami wersje poprzednich filtrów do wody MAXTRA+:

  • Dzięki zintegrowaniu dodatkowej siatki w dolnej części filtra, nawet najmniejsze cząsteczki w wodzie są lepiej zatrzymywane.
  • Obudowa oraz pokrywa wykonane są w 50% z bio-plastiku (bilans masy)
  • Wydajność filtra Pure Performance została zwiększona o 50% ze 100 litrów do 150 litrów.

Nadal dostępne są dwa rodzaje filtrów, co zapewnia możliwość przygotowania wody zgodnie z własnymi potrzebami:

  • MAXTRA PRO Pure Performance
    Niezawodna redukcja zanieczyszczeń wpływających na smak, również śladowych - dla pysznej, świeżej przefiltrowanej wody! Zaprojektowany dla obszarów z miękką i średnio twardą wodą.
  • MAXTRA PRO Hard Water Expert
    Najwyższa ochrona przed osadzaniem się kamienia w urządzeniach kuchennych. Przeznaczony do twardej i bardzo twardej wody.

Dzięki filtrowi MAXTRA PRO Hard Water Expert można przygotować zarówno gorące, jak i zimne napoje. Filtr jest szczególnie odpowiedni dla obszarów, w których woda z kranu jest twarda lub bardzo twarda.

Uwaga: jeśli wydany zostanie oficjalny nakaz gotowania wody z kranu  to będzie on również dotyczył wody filtrowanej BRITA. Generalnie należy najpierw filtrować wodę, a następnie gotować, a nie na odwrót. 

Filtr MAXTRA PRO Hard Water Expert jest idealny do uzyskania pełniejszego smaku herbaty i kawy. Filtr niezawodnie chroni również urządzenia gospodarstwa domowego przed osadzaniem się kamienia (o 50% lepsza ochrona  w porównaniu z MAXTRA PRO Pure Performance). Dlatego jest przeznaczony do obszarów o twardej i bardzo twardej wodzie.

Filtr MAXTRA PRO Pure Performance najlepiej sprawdzi się do przygotowywania zimnych napojów. Do przygotowywania ciepłych napojów może być stosowany w rejonach z miękką wodą lub w niewielkich gospodarstwach domowych.

Uwaga: jeśli wydany zostanie oficjalny nakaz gotowania wody z kranu  to będzie on również dotyczył wody filtrowanej BRITA. Generalnie należy najpierw filtrować wodę, a następnie gotować, a nie na odwrót. 

Tak. Filtry MAXTRA PRO są kompatybilne ze wszystkimi dzbankami filtrującymi wodę BRITA, w tym z dzbankami z funkcją PerfectFit.

Nie. Maksymalny okres użycia filtrów MAXTRA PRO to 4 tygodnie lub przefiltrowanie 150 l, cokolwiek nastąpi wcześniej. Zalecamy regularną wymianę filtrów do wody.

Jeśli używasz dzbanka BRITA ze wskaźnikiem BRITA Smart Light, proszę wymieniać zgodnie ze wskazaniami. Wskaźnik mierzy nie tylko okres użytkowania filtra, ale również ilość przefiltrowanej wody.

Nie martw się, to całkowicie normalne i nie ma znaczenia czy obudowa jest sucha czy wilgotna. Nie ma  to wpływu na wydajność filtra.

Aby zaspokoić indywidualne potrzeby użytkowników, BRITA oferuje dwa różne filtry do wody.

Filtr wody MAXTRA PRO Pure Performance jest zalecany do obszarów z miękką i średnio twardą wodą i oferuje najlepsze doznania smakowe. Skutecznie redukuje chlor, herbicydy, pestycydy i pozostałości farmaceutyczne, jeśli są obecne w wodzie. Redukuje metale, takie jak ołów i miedź, a także cząsteczki z rur. Umiarkowanie zmniejsza twardość wody i jest idealny do codziennego nawadniania.

MAXTRA PRO Hard Water Expert jest zalecany do obszarów z twardą i bardzo twardą wodą i oferuje najwyższą ochronę przed osadzaniem się kamienia. Zapewnia o 50% lepszą redukcję kamienia w porównaniu z filtrem wody MAXTRA PRO Pure Performance i chroni czajnik i ekspres do kawy przed osadzaniem się kamienia. Zatrzymuje cząsteczki z rur, redukuje chlor i substancje, które wpływają na smak, wygląd i zapach wody z kranu. Dzięki temu herbata i kawa będą miały pełniejszy smak.

Chcemy oferować najlepsze możliwe produkty. Wprowadzając filtr do wody MAXTRA PRO, jesteśmy pewni, że zrobiliśmy ogromny krok naprzód - nie tylko pod względem wydajności, ale także zrównoważonego rozwoju.

Jesteśmy głęboko przekonani, że MAXTRA PRO jest naszym najbardziej środowiskowo zrównoważonym filtrem do wody w historii i dlatego jest właściwym produktem dla przyszłości BRITA; naszego środowiska i Ciebie jako naszego cennego klienta. Dzięki oferowaniu filtrów: BRITA MAXTRA PRO Pure Performance i BRITA MAXTRA PRO Hard Water Expert możemy jeszcze lepiej i indywidualnie reagować na Twoje życzenia, gusta i specyficzną jakość wody z kranu w miejscu zamieszkania.

Standardowe opakowanie dzbanka filtrującego wodę BRITA zazwyczaj zawiera bezpłatny filtr MAXTRA PRO Pure Performance. Należy przeczytać informacje umieszczone na opakowaniu dzbanka filtrującego, aby dowiedzieć się, który filtr jest dołączony w danym regionie.

Kontakt

Prosimy o kontakt z działem obsługi klienta w sprawie pytań o produkty i części zamienne BRITA lub kwestie związane z filtrowaniem wody.

Telefon: +48 22 721 24 40

Pon-pt w godz. 08:00 - 16:00

  • Pytania? Uzyskaj odpowiedzi bezpośrednio od naszego zespołu.
  • Bezpłatne połączenia z telefonów stacjonarnych (mogą obowiązywać opłaty za połączenia komórkowe).