Dział obsługi klienta

Pytania dotyczące produktów oraz procesu filtracji wody

Aby uzyskać najważniejsze informacje krok po kroku, wystarczy kliknąć poszczególne obszary.
Pytania dotyczące dzbanków
Które dzbanki można myć w zmywarce?
Jaka jest różnica pomiędzy funkcjami BRITA METER i BRITA MEMO?
Jak włączyć wskaźnik BRITA Meter?
Jak włączyć wskaźnik BRITA Memo?
Pytania dotyczące wkładów filtrujących
Jak aktywować wkłady filtrujące BRITA?
Wewnętrzna strona folii wkładu jest wilgotna. Co zrobić w takiej sytuacji?
Czy wkłady filtrujące mają datę ważności?
Jak długo można używać wkład?
Jak działa wkład MAXTRA? Co znajduje się wewnątrz wkładu?
W filtrowanej wodzie widoczne są czarne cząstki?
Czy zwartość wkładów jest bezpieczna?
Czy filtr BRITA usuwa z wody fluor?
Co w przypadku napełnienia/wyczerpania wkładu? Czy nieczystości mogą przedostać się z powrotem do wody?
Czy usunięte zanieczyszczenia trafią z powrotem do wody, jeśli filtrowana woda BRITA pozostanie w kontakcie z wkładem filtrującym?
Pytania ogólne
Jakie korzyści zapewnia filtrowana woda BRITA?
W jaki sposób przechowywać filtrowaną wodę BRITA?
Co to jest twardość wody i dlaczego należy ją zmniejszać?
Co zrobić z filtrem, jeśli firma wodociągowa poinformowała, że wystąpiły problemy z woda kranową?
Czy woda filtrowana BRITA nadaje się do stosowania w żelazkach?
Czy woda filtrowana to to samo co woda destylowana?
Martwi mnie kwestia bisfenolu A.
Jestem na diecie niskopotasowej. Czy mogę pić wodę filtrowaną?
Baterie BRITA
Dział obsługi klienta BRITA
Jakie korzyści płyną z używania ciśnieniowych systemów BRITA?
Dlaczego wkład filtrujący A 1000 może być podłączony do standardowej baterii kuchennej, podczas gdy filtr P 1000 potrzebuje osobnego kranu lub baterii BRITA?
Co filtruje wkład A 1000 i do jakich systemów pasuje?
Jak działa bateria BRITA?
Jak dokładnie działa wkład filtracyjny i na jak długo starczy?
Jak dowiem się o konieczności wymiany wkładu filtrującego?
Jak długo będzie działał wkład filtrujący?
Jak dowiem się o konieczności wymiany wkładu filtrującego?
Porównanie kosztów wkładów filtrujących do baterii BRITA (WD3020 i WD3030) z pozostałymi wkładami BRITA
Czy mogę samodzielnie zamontować baterię BRITA?
Czy będę w stanie samodzielnie wymienić wkład filtrujący?
Dlaczego tak ważne jest, by wymieniać wkład filtrujący, gdy zostanie on zużyty?
Skąd będę wiedział/a, że bateria BRITA będzie pasowała do mojego zlewu?
Czy mogę zainstalować baterię BRITA razem ze zmiękczaczem lub podgrzewaczem niskociśnieniowym?
Czy baterie BRITA objęte są gwarancją?
Czy mogę rozmawiać z konsultantem, który udzieli bardziej szczegółowych informacji?
On Line Active Plus
Jakie są korzyści z korzystania z systemów ciśnieniowych BRITA?
Jak działa system On Line Active Plus?
Jak długo będzie działał wkład filtrujący?
Porównanie kosztów wkładów filtrujących do baterii BRITA (WD3020 i WD3030) z wkładami MAXTRA
Czy mogę samodzielnie zamontować baterię BRITA?
Czy będę w stanie samodzielnie wymienić wkład filtrujący?
Dlaczego tak ważne jest, by wymieniać wkład filtrujący, gdy zostanie on zużyty?
Skąd będę wiedzieć, czy On Line Active Plus pasuje do mojego zlewu?
Czy mogę zainstalować On Line Active Plus razem ze zmiękczaczem lub podgrzewaczem niskociśnieniowym?
Czy baterie BRITA objęte są gwarancją?
Czy mogę rozmawiać z konsultantem, który udzieli bardziej szczegółowych informacji?
On Line Active
Jakie korzyści płyną z używania ciśnieniowych systemów BRITA?
Jak działa system On Line Active?
Na jak długo starcza jeden filtr i co filtruje?
Jak kształtuje się koszt litra wody, filtrowanej przez Kran BRITA w zestawieniu z filtracją przy pomocy dzbanka BRITA?
Czy mogę samodzielnie zamontować system On Line Active?
Czy będę w stanie samodzielnie wymienić wkład filtrujący?
Dlaczego tak ważne jest, by wymieniać wkład filtrujący, gdy zostanie on zużyty?
Skąd będę wiedzieć, czy system pasuje do mojego zlewu?
Czy mogę zainstalować On Line Active razem ze zmiękczaczem lub podgrzewaczem niskociśnieniowym?
Czy baterie BRITA objęte są gwarancją?
Czy mogę rozmawiać z konsultantem, który udzieli bardziej szczegółowych informacji?
Dział obsługi klienta BRITA

Aby uzyskać informacje dotyczące produktów, filtracji wody lub części zamiennych:

Tel.: 22 7212440

Pon-pt w godz. 09:00 - 16:00
Obowiązuje stawka lokalna dla połączeń z telefonów stacjonarnych. Dla połączeń z telefonów komórkowych obowiązują stawki operatorów.

Formularz kontaktowy
Masz pytania? Skorzystaj z formularza kontaktowego.Kontakt