Dział obsługi klienta

Pytania dotyczące produktów oraz procesu filtracji wody

Aby uzyskać najważniejsze informacje krok po kroku, wystarczy kliknąć poszczególne obszary.
Pytania dotyczące dzbanków
Które dzbanki można myć w zmywarce?
Jaka jest różnica pomiędzy funkcjami BRITA METER i BRITA MEMO?
Jak włączyć wskaźnik BRITA Meter?
Jak włączyć wskaźnik BRITA Memo?
Pytania dotyczące wkładów filtrujących
Jak aktywować wkłady filtrujące BRITA?
Wewnętrzna strona folii wkładu jest wilgotna. Co zrobić w takiej sytuacji?
Czy wkłady filtrujące mają datę ważności?
Jak długo można używać wkład?
Jak działa wkład MAXTRA? Co znajduje się wewnątrz wkładu?
W filtrowanej wodzie widoczne są czarne cząstki?
Czy zwartość wkładów jest bezpieczna?
Czy filtr BRITA usuwa z wody fluor?
Co w przypadku napełnienia/wyczerpania wkładu? Czy nieczystości mogą przedostać się z powrotem do wody?
Czy usunięte zanieczyszczenia trafią z powrotem do wody, jeśli filtrowana woda BRITA pozostanie w kontakcie z wkładem filtrującym?
Pytania ogólne
Jakie korzyści zapewnia filtrowana woda BRITA?
W jaki sposób przechowywać filtrowaną wodę BRITA?
Co to jest twardość wody i dlaczego należy ją zmniejszać?
Co zrobić z filtrem, jeśli firma wodociągowa poinformowała, że wystąpiły problemy z woda kranową?
Czy woda filtrowana BRITA nadaje się do stosowania w żelazkach?
Czy woda filtrowana to to samo co woda destylowana?
Martwi mnie kwestia bisfenolu A.
Jestem na diecie niskopotasowej. Czy mogę pić wodę filtrowaną?
Dział obsługi klienta BRITA

Aby uzyskać informacje dotyczące produktów, filtracji wody lub części zamiennych:

Tel.: 22 7212440

Pon-pt w godz. 09:00 - 16:00
Obowiązuje stawka lokalna dla połączeń z telefonów stacjonarnych. Dla połączeń z telefonów komórkowych obowiązują stawki operatorów.

Formularz kontaktowy
Masz pytania? Skorzystaj z formularza kontaktowego.Kontakt